Οδηγίες έκδοσης Ψηφιακών Πιστοποιητικών Εξυπηρετητών

Για να γίνει η έκδοση ενός ψηφιακού πιστοποιητικού για εξυπηρετητές θα πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε ένα Certificate Request (CSR).

Στη συνέχεια θα πρέπει να μας στείλετε το αρχείο αυτό με e-mail στην διεύθυνση helpdesk [at] nmc.hmu.gr ώστε να προχωρήσουμε στην έκδοση του πιστοποιητικού. Στο e-mail θα πρέπει να δηλώσετε την χρήση του πιστοποιητικού όπως και πιθανά εναλλακτικά ονόματα που θα χρειαστείτε.

Οδηγίες για την δημιουργία του Certificate Request μπορείτε να βρείτε εδώ.

Οδηγίες για την εγκατάσταση του Certificate μπορείτε να βρείτε εδώ.